تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

متخصص ما در آبان سرویس آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند. خدماتی همچون تعمیرات، نصب، نگهداری؛  ماشین لباسشویی،پیشرفته و دیجیتالی، ماشین ظرفشویی، انواع مختلف جدید و قدیمی آبسردکن، یخچال ، جاروبرقی ماکروویو ، سشوار  و …

تعمیرات آب سردکن که آب را به خوبی خنک نمی کند

تعمیرات آب سردکن،تعمیرات آب سردکن در کرج،تعمیر اب سردکن در تهران

مقاله-تعمیرات آب سردکن

لوازم برقی در خانه همه ی ما وجود دارد. استفاده از این لوازم به راحتی و آسایش ما کمک می کند. اگر هر کدام از وسایل خراب شود باید آن ها را تعمیر کنیم. بعضی از لوازم خانگی قابلیت حمل شدن را ندارند. برای یک تعمیرکار، تعمیر لوازم خانگی در منزل یک ویژگی مثبت به حساب می آید.

آب سردکن

آبسرد وسیله ای برای سرد کردن آب است. هیچ چیز به اندازه یک آب سرد در یک روز گرم تابستانی لذت بخش نیست. آبسردکن یکی از لوازمی است که بیشتر در مکان عمومی به چشم می خورد. بنابراین باید از آن مراقبت و نگهداری شود. زیرا اگر در نگهداری از آن دقت کافی را نداشته باشیم بعد از مدتی خراب می شود. تعمیر آبسردکن باید توسط تکنسین های حرفه ای انجام شود.

یکی از شایع ترین خرابی آبسردکن خوب سرد نکردن آب است. در این مقاله سعی می کنیم به شایع ترین دلایل این مورد بپردازیم.

چگونگی کار کردن آب سردکن

وظیفه آب سردکن، خنک کردن آب است. بعضی از این آب سردکن ها دارای دو مخزن هستند. بنابراین می توانید هم برای آب سرد و هم آب گرم استفاده کنید. زمانی که مخزن آب سرد خالی می شود و  دوباره آن را از آب پر می کنیم. باید به آب سردکن اجازه بدهیم تا یک مدت زمان بگذرد تا آب دوباره سرد شود.

برای اینکه این وسیله به خوبی کار کند و عمر آن افزایش یابد، باید به درستی از آن استفاده شود. همچنین باید در زمان خرید دفترچه راهنمایی آن را مطالعه کنید. این کار باعث می شود به صورت اصولی از آب سردکن استفاده شود. تعمیرات آب سردکن باید در زمان مناسب انجام شود.

چرا آب سرد کن به خوبی آب را سرد نمی کند

گاهی اوقات آب سردکن وظیفه خود را به خوبی انجام نمی دهد. اینکه آب سردکن آب را سرد نمی کند می تواند دلایل زیادی داشته باشد. در ادامه به بررسی این دلایل می پردازیم.

  1. متصل بودن دوشاخه به پریز برق

اولین قدم این است که مطمئن شویم دو شاخه آب سردکن به پریز برق متصل است یا خیر؟ اگر دوشاخه به برق متصل نبود باید آن را به برق متصل کنیم. در غیر این صورت باید به تعمیرات آب سردکن فکر کنیم.

  1. روشن بودن کلیدهای on و off

بعد از مطمئن شدن از وصل بودن دوشاخه به پریز برق، باید بررسی کنید تا کلیدهای پشت آب سردکن روشن باشد.

  1. سطح مایع فرئون را چک کنید

این قسمت باید حتماً توسط تکنسین های متخصص در این زمینه انجام شود.

  1. خروج آب از محفظه داخلی

گاهی اوقات دلیل سرد نشدن آب، خروج آب از محفظه داخلی دستگاه است.

  1. چک کردن کوئل های آب سردکن

باید بررسی کنید ببینید کوئل های آب سردکن تمیز هستند یا خیر؟ این کار باید هر چند وقت یک بار انجام شود. کوئل ها باید هر چند وقت یک بار تمیز شوند.

  1. تمیز کردن محفظه داخلی آب سرد کردن

این کار بهتر است هر شش ماه یک بار انجام شود. زیرا امکان دارد محفظه داخلی جرم بگیرد و یک محیط مناسب برای رشد باکتری ایجاد کند. این کار باعث می شود آب در داخل محفظه آلوده شود. همچنین این رسوبات و جرم ها می توانند جلوی خروج آب را نیز بگیرند. زمانی که آب در داخل محفظه بماند بد مزه می شود.

  1. خراب بودن ترموستات

گاهی اوقات خرابی ترموستات و یا تنظیم نامناسب باعث می شود آب سردکن نتواند به خوبی عمل کند.

  1. برد کنترلی آب سرد کن دچار مشکل است

اگر این قطعه دچار مشکل شود و به خوبی کار نکند آب سردکن نمی تواند آب درون محفظه را به خوبی سرد کند. بررسی کنید اگر این قطعه خراب باشد باید از تعمیرکار متخصص برای تعمیر یا تعویض آن کمک بگیرد.

  1. فرسودگی قطعات آب سردکن

گاهی اوقات بدلیل استفاده زیاد از آب سردکن بعضی از قطعات آن دچار فرسودگی می شوند. این فرسودگی باعث ایجاد مشکلاتی برای شما می شود. بنابراین بهترین راه سرویس کردن به موقع آب سرد کن است. تعمیرات آب سردکن قدم بعدی است.

نتیجه گیری

نکاتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم به شما کمک می کند تا از آب سردکن خود به خوبی مراقبت کنید. اگر نکات بالا را رعایت کنید عمر مفید دستگاه شما افزایش پیدا می کند. همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم سرویس کردن به موقع به ما کمک می کند تا بدانیم کدام قطعه آب سردکن دچار خرابی شده است. این امر به شما کمک می کند که قطعه آسیب دیده را زودتر پیدا کنید و آن را تعمیر یا تعویض کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سیزده =

02691012027