تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

متخصص ما در آبان سرویس آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند. خدماتی همچون تعمیرات، نصب، نگهداری؛  ماشین لباسشویی،پیشرفته و دیجیتالی، ماشین ظرفشویی، انواع مختلف جدید و قدیمی آبسردکن، یخچال ، جاروبرقی ماکروویو ، سشوار  و …

تعمیر برد لباسشویی ال جی چگونه است؟

برد لباسشویی ال جی

تعمیر برد لباسشویی ال جی چگونه است؟ ال جی، یکی از برند های قدیمی و مطرح در تولید و عرضه لوازم خانگی است. لوازم خانگی ال جی، کیفیت بالایی داشته و طول عمر مناسبی دارند. اما این دستگاه های این برند نیز ممکن است در اثر علل مختلفی دچار مشکل شود.

لباسشویی، یکی از لوازم خانگی پر کاربرد است و اگر دچار مشکل شود، مشکلات زیادی را در پی دارد. لباسشویی های ال جی، از جمله با کیفیت ترین انواع لباس شویی های موجود در بازار هستند. اما این دستگاه ها نیز ممکن است دچار مشکل شوند.

مشکل در هر بخش لباسشویی ال جی، روش حل متفاوتی در پی دارد. برد دستگاه، طبعا یکی از اصلی ترین قسمت های لباسشویی است. در واقع برد لباسشویی را می توان به مغز دستگاه تشبیه نمود. اگر برد لباسشویی اختلال پیدا کند، عملکرد کلی این دستگاه دچار مشکل خواهد شد.

تعمیر ماشین لباسشویی، نیاز به دقت و تجربه و دانش کافی درباره قطعات آن دارد. به خصوص زمانی که صحبت از تعمیر برد لباسشویی زده می شود، این یک تعمیر تخصصی است. توصیه می شود از یک تعمیرکار متخصص برای این منظور کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی ال جی در کرج، توسط آبان سرویس با بهترین کیفیت توسط تعمیرکاران مجرب انجام می شود. برد ماشین لباسشویی، متشکل از قطعات الکترونیکی مختلف است و این موضوع تعمیر آن را پیچیده تر می کند.

برد لباسشویی ال جی

خرابی برد لباسشویی

برد ماشین لباسشویی، از جمله اصلی ترین قطعات الکترونیکی این دستگاه می باشد. برد، تاثیر مستقیم در عملکرد ماشین لباسشویی دارد.برد متشکل از چند خازن و فیوز می باشد.

از جمله دلایلی که می تواند علت خرابی برد لباسشویی باشد، نوسانات برق و همچنین ورود آب به این قطع است. در صورت بروز نوسانات برق و همچنین ورود آب به این قطعه، بخش های مختلف آن ممکن است از کار بیفتد و سوختن این قطعه را در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات لوازم خانگی در کرج

وظیفه برد ماشین لباسشویی چیست؟

برد ماشین لباسشویی ال جی، در واقع قطعه ای است که می توان آن را به مغز این دستگاه تشبیه نمود.

وظیفه برد، وظیفه مهمی در عملکرد دستگاه می باشد. دستوراتی که به کمک دکمه های مختلف به دستگاه داده می شود، توسط برد اجرا می گردند.

چه مواردی می تواند موجب سوختن برد ماشین لباسشویی شود؟

برد لباسشویی، وظیفه مهمی در این دستگاه ایفا می کند. به همین جهت سوختن آن اتفاق بدی است که باید از دلایل بروز آن جلوگیری کرد.

از جمله دلایل سوختن برد، نوسانات برقی می باشد. زمانی که نوسانات برقی بروز می دهد، ممکن است خازن ها و فیوز ها اتصالی پیدا کرده و برد بسوزد.

نفوذ آب نیز می تواند علت خرابی این قطعه باشد. نفوذ آب ممکن است به علل مختلفی اتفاق بیفتد. به طور کلی اگر آب فضای خارج از دیگ این دستگاه برود، سیم پیچ داخلی قطعه برد درگیر شده و موجب سوختن این قطعه می گردد.

دیگر موردی که می تواند سوختن برد ماشین لباسشویی را در پی داشته باشد، قرار دادن حجم بالای لباس در دستگاه است. البته این مورد عموما برای دستگاه هایی رخ می دهد که تسمه و یا دایرکت درایو ندارند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی اسنوا در کرج

برد لباسشویی ال جی

تعمیر برد ماشین لباسشویی ال جی چگونه انجام می شود؟

به طور کلی، تعمیر ماشین لباسشویی، کاری تخصصی است. به همین جهت همواره توصیه می شود که کار را به متخصصین با تجربه آن بسپارید. تعمیر برد ماشین لباسشویی ال جی، بر اساس نوع مشکل به وجود آمده انجام می شود.

برای تعمیر، چند مرحله باید انجام شود. پیش از شروع مراحل، ابتدا باید پریز دستگاه از برق کشیده شود.

بعد از کشیدن پریز و قطع برق دستگاه، باید کنترل پنل دستگاه به آرامی و با احتیاط برداشته شود. سپس کنترل پنل به کمک پاک کنده های الکتریکی باید تمیز گردد.

بعد از انجام این کار، خازن های دستگاه باید مورد بررسی قرار گیرد. بدین منظور خازن ها باید به دقت بررسی شده و از صافی آن ها اطمینان حاصل شود. خازن ها نباید تا خوردگی داشته باشند. پس از بررسی، اگر فیوز و یا خازنی دچار اشکال بود، باید در جهت تعویض آن اقدام نمود.

پس از بررسی و تعویض در صورت نیاز، کنترل پنل دستگاه در جای مخصوص خود قرار گرفته و بسته می شود.

به طور کلی تعمیر این قطعه، نیازمند دقت و تجربه بالا می باشد. افراد بی تجربه ممکن است در صورتی که اقدام به تعمیر این قطعه نمایند، خرابی بیشتری را به وجود آورند. پس حتما توصیه می شود که تعمیر ماشین لباسشویی خود را به یک فرد متخصص در این زمینه بسپارید.

بیشتر بخوانید: تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + نه =

02691012027