اگر به دنبال مرکزی مطمئن برای تعمیر ظرفشویی بوش در کرج هستید مرکز آبان سرویس گزینه پیشنهادی ما به شما خواهد بود. زیرا که همواره در کنار خرید لوازم خانگی، مرکزی تخصصی برای تعمیرات لوازم خانگی نیز نیاز پیدا خواهیم نمود.

استفاده از لوازم برقی جدا از اینکه رفاه و راحتی را در زندگی ایجاد کرده است اما خرابی آن نیز به همین میزان می تواند زندگی را مختل کند. چرا که افراد در عصر تکنولوژی به وجود این رباط های برقی عادت کرده اند.

در نتیجه همواره در هنگام خرید لوازم برقی هم به مارک و کیفیت آن توجه داشت و هم به نگهداری اصولی و استفاده درست آن. با این وجود حتی اگر بهترین برند را خریداری کرده باشید لوازم برقی پس از چند سال کارکرد به تعمیر و یا سرویس دهی نیاز پیدا خواهند کرد.

برند لوازم خانگی بوش یکی از برند های مطرح و شناخته شده در ایران می باشد. امروزه برند بوش به یکی از سه برند برتر لوازم خانگی در دنیا تبدیل شده است. کارخانه اصلی این شرکت در کشور آلمان می باشد اما امروزه در کشور هایی از جمله ترکیه، مجارستان و مالزی محصولات این شرکت تولید می شوند و یا در دیگر کشور ها مونتاژ دارند.

اگر شما نیز من جمله طرفداران و مصرف کنندگان برند بوش هستید پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی بوش

طبق بررسی های انجام شده حدود 80 درصد مشکلات رایج در ماشین های ظرفشویی بسیار سطحی بوده اند. به طوری که با اندکی دقت و توجه می تواند ایراد اصلی را در این خصوص تشخیص دهید. در این بخش به مهم ترین این موارد پرداخت شده است.

علت صدای زیاد ماشین ظرفشویی هنگام کارکرد

صدا دادن لوازم برقی هنگام کارکرد کاملا طبیعی می باشد. اما این صدا زمانی آزار دهنده است که قبلا این صدا را حین کارکرد تولید نمی کرد در نتیجه خبر از یک مشکل می دهد. در این زمان ابتدا سطحی که ماشین ظرفشویی روی آن قرار گرفته را بررسی نمایید تا کاملا صاف باشد. جدا از این موارد می تواند مشکل از فن دستگاه باشد که نیاز به جایگزینی دارد. همچنین این مشکل می تواند از پمپ تخلیه، بازوی های اسپری کننده باشد.

 

علت نشتی آب ماشین ظرفشویی هنگام کارکرد

اگر ماشین ظرفشویی شما نشتی داشت ابتدا پمپ تخلیه را بررسی نمایید. اگر مشکلی در پمپ نبود سراغ واشر درب بروید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید. از دیگر مواردی که امکان نشتی را در ماشین های ظرفشویی بوش و یا هر مارک دیگر شاهد آن هستیم
شامل موارد زیر می باشد:

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی

برای این منظور ابتدا از چفت و قفل شدن درب ماشین ظرفشویی مطمئن شده و بعد موارد زیر را بررسی کنید:

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در کرج

اگر شما نیز من جمله مصرف کنندگان ماشین ظرفشویی و دیگر لوازم خانگی بوش هستید مسلما به یک مرکزی مطمئن با خدمات تخصصی و تعمیراتی نیاز پیدا خواهید کرد. مرکز تخصصی آبان سرویس یکی از نمایندگی های مطمئن در حوزه نصب، سرویس دهی و تعمیر انواع برند های داخلی و خارجی می باشد. متخصصین و کارشناسان خبره در حوزه تعمیر ظرفشویی بوش در کرج و دیگر لوازم برقی و مارک ها در این مرکز اماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشند.

تعمیر ظرفشویی بوش کرج

تعمیرات لوازم خانگی خارجی در تهران

برند های لوازم خانگی از جمله بوش در ایران بسیار پرطرفدار هستند. چرا که کارکرد عالی و خرابی کمتری دارند. اما همان گونه که اشاره شد نیاز به سرویس دهی در کلیه برند ها و لوازم های خانگی وجود دارد. در این میان اگر ساکن تهران، کرج و حومه هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی از خدمات کارشناسان ما بهره مند شوید.

همکاران ما در هفت روز هفته اماده ارائه خدمات بهینه به شما عزیزان می باشند. این مرکز با سابقه درخشان در حوزه تعمیر و نصب انواع لوازم خانگی در سطح منطقه توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید.