تعمیرات لباسشویی بوش در کرج:  امروزه استفاده از ماشین لباسشویی  امری رایج در خانه ها می باشد. اگر ماشین لباسشویی شما خراب شود،بخش زیادی از وقت شما صرف شستن لباس ها خواهد شد که خستگی بسیاری را در پی دارد.

ماشین لباسشویی بوش از جمله وسایل پرطرفدار است که تعمیر آن برای کاربران بسیار با اهمیت است. در این مطلب به بررسی تعمیرات لباسشویی بوش کرج می پردازیم پس تا انتها ما را همراهی کنید.

 

انواع تعمیرات لباسشویی بوش کرج

تعمیرات لباسشویی بوش به دلایل مختلفی اتفاق می افتد که در این بخش رایج ترین آنها را بررسی می کنیم.

تعمیرات لباسشویی بوش در کرج به علت روشن نشدن

زمانی که لباسشویی بوش روشن نمی شود یعنی به آن برق نمی رسد و علت را باید در این زمینه بررسی نمود. اگر هیچ کدام از چراغ های صفحه روشن نباشند، دوشاخه  و پریز را بررسی کنید و اگر این دو بخش سالم بودند و فیوز هم نپریده بود، از یک برقکار کمک بگیرید.

اگر بعضی از چراغ های لباسشویی روشن هستند پس مشکل از برق نیست و ممکن است که برد کنترلی و نمایشی آن خراب شده باشد. در صورتی که ماشین لباسشویی شروع به شست و شو نکند و به عبارتی روشن نشود، باید برد کنترل، تایمر و قفل درب بررسی شوند تا مشکل اصلی مشخص گردد.

 

 عمل نکردن هیچ یک از فرمان ها در لباسشویی بوش

 

گاهی اوقات تعمیرات لباسشویی بوش مربوط به عمل نکردن فرمان کلید ها می باشد. این مشکل به علت فعال بودن قفل کودک، بسته نشدن درب، فشار کوتاه به دکمه استارت و یا فشار زیاد به این دکمه به وجود می آید.

قفل کودک علت اصلی انجام نشدن بسیاری از فرمان ها در ماشین لباسشویی است،  پس آن را بررسی کنید و شیوه  غیر فعالسازی آن را از دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی مطالعه فرمایید زیرا نحوه غیرفعالسازی قفل کودک هر یک از مدل های ماشین لباسشویی بوش، متفاوت است.

تعمیرات لباسشویی بوش در کرج به دلیل قفل شدن درب

قفل شدن درب ماشین لباسشویی بوش قبل یا بعد از انجام شستشو به عوامل زیادی بستگی دارد. گاهی این مشکل به علت خرابی سوئیچ قفل درب اتفاق می افتد و باید تعویض شود. گاهی لولای درب پوسیده شده، دستگیره آسیب دیده، دستگاه زیاد گرم شده است و یا قفل کودک آن فعال است و به همین دلیل درب ماشین لباسشویی باز نمی شود.

تعمیرات لباسشویی بوش کرج

نچرخیدن لباسشویی بوش

نچرخیدن لباسشویی بوش می تواند به علت بار نامتعادل، پارگی تسمه، ساییدگی ذغال موتور، خرابی کوپلینگ، قفل درب و سایر موارد اتفاق بیفتد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی بهتر است که لباس های زیادی را در ماشین لباسشویی قرار نداده و در مدت های  مشخصی، ماشین لباسشویی خود را توسط تعمیرکار مورد ارزیابی قرار دهید. بخش بزرگی از تعمیرات لباسشویی بوش کرج مربوط به استفاده نادرست از آن می باشد.

 

تخلیه نشدن آب لباسشویی بوش

گاهی آب ماشین لباسشویی بوش تخلیه نمی شود و علت آن میتواند خم شدن شلنگ، گرفتگی فیلتر، و خراب شدن پمپ تخلیه باشد. ابتدا به بررسی شلنگ تخلیه بپردازید و خمیدگی آن را با دقت ببینید. اگر شلنگ سالم بود، پس گرفتگی داخل این شلنگ را بررسی کنید تا از آن اطمینان حاصل نمایید.

در مرحله بعدی باید فیلتر تخلیه آب را مورد بازبینی قرار دهید تا از عدم وجود اجسام خارجی، گرد و غبار و تجمع مواد شوینده در این بخش مطمئن شوید. اگر این دو مورد هیچ مشکلی نداشتند پس مشکل ایجاد به علت خراب شدن پمپ تخلیه اتفاق افتاده است که باید تعمیر و یا تعویض شود.

 

آبگیری نکردن لباسشویی بوش

آبگیری نکردن لباسشویی بوش به علت خم شدن لوله ها، مسدود شدن مسیر لوله ها، فشار کم آب و خرابی شیر برقی آن اتفاق می افتد. خم و مسدود شدن هر کدام از لوله های آب سرد یا گرم لباسشویی بوش، می تواند این مشکل را ایجاد کند.

بهترین راهکار برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل تست کردن لوله ها در زمان های معین است. عامل موثر بعدی، فشار آب است که به طور معمول باید یک سطل ده لیتری را در ۱ دقیقه پر کند. خرابی قطعه شیر برقی نیز می تواند در این امر موثر باشد.

هزینه تعمیر لباسشویی بوش

لباسشویی مورد استفاده در هر مارک و برندی که باشد از چندین قطعه تولید شده است که هر کدام از این قطعات دارای طول عمر مشخصی می باشند.

در نتیجه اگر با کیفیت ترین برند لباسشویی را نیز تهیه کنید پس از مدتی نیاز به سرویس دهی و یا تعمیر قطعات پیدا می کند.

اما شاید برای بسیاری از افراد این سوال مطرح شود که هزینه تعمیرات لباسشویی چقدر است؟

هزینه ای که باید برای تعمیرات لباسشویی خود پرداخت نمایید بسته به میزان خسارات وارده می باشد.

همکاران باتجربه و کاردان با بررسی دستگاه می توانند تعیین کنند که ایراد دستگاه کجاست و قطعه مورد نظر نیاز به تعمیر دارد یا باید تعویض شود و به دنبال آن هزینه تعمیر آن براورد شود.

 

جمع بندی

تعمیرات لباسشویی به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. پیش از انجام هر گونه اقدامی باید از تعمیرکاران متخصص برای تعمیرات لباسشویی بوش و رفع مشکل کمک بگیرید زیرا ممکن است هر اقدام خودسرانه ای، باعث آسیب های جدی به دستگاه شود. بار متعادل ماشین لباسشویی نقش ویژه ای در ماندگاری آن دارد و تعمیرات را به حداقل می رساند.

کلام آخر : برای تعمیرات لباسشویی بوش خود لطفا فرم درخواست آنلاین  تعمیر لوازم خانگی را تکمیل نموده و یا با تکنسین های آبان سرویس تماس حاصل فرمایید.