تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

متخصص ما در آبان سرویس آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند. خدماتی همچون تعمیرات، نصب، نگهداری؛  ماشین لباسشویی،پیشرفته و دیجیتالی، ماشین ظرفشویی، انواع مختلف جدید و قدیمی آبسردکن، یخچال ، جاروبرقی ماکروویو ، سشوار  و …

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیرلوازم خانگی در منزل، تعمیر لوازم خانگی

مقدمه-تعمیر لوازم خانگی در منزل ما برای خرید لوازم خانگی هزینه بسیار زیادی را صرف می کنیم. بسیاری از لوازم برقی خانه دارای قیمت بسیار بالای هستند. بنابراین باید در نگهداری از آن ها دقت بسیار بالای داشته باشیم. همه ی ما بیشتر به زیبای لازم برقی دقت می کنیم تا کیفیت آن وسیله.

بنابراین با توجه به قیمت لوازم برقی، تعمیر لوازم خانگی بسیار به صرفه تر است. همچنین می توان گفت نگهداری اصولی و سرویس به موقع به ما در کاهش هزینه های تعمیر لوازم خانگی کمک می کند.

تعمیر لوازم خانگی در منزل

یکی از مشکلاتی که در تعمیر لوازم خانگی وجود دارد جابجای آن ها است. اکثر لوازم خانگی وزن بالای دارند. بنابراین جابجا کردن آن کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است. بهترین گزینه برای این مورد تعمیر لوازم خانگی در منزل است.

گاهی اوقات لوازم قبل از خراب شدن با یک سری نشان ها به ما اطلاع می دهند. این نشانه ها می تواند به ما کمک کند تا لوازم را قبل از آنکه به تعمیر اساسی نیاز پیدا کنند سرویس کنیم.

برای تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر یخچال فریزر و … باید به سه نکته اساسی عمل کنیم. این سه نکته عبارتند از:

  • تعمیرکار دارای تجربه و آموزش لازم باشد

نکته ای اساسی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم استفاده از تعمیرکار ماهر است. اگر تعمیرکار در کار خود تجربه کافی نداشته باشد. بجای تعمیر وسیله بیشتر آن را خراب می کند و به آن آسیب می رساند.

  • برای تعمیر لوازم خانگی از وسایل با کیفیت استفاده کنید.

نکته دوم که باید خیلی به آن دقت کنیم استفاده از قطعات با کیفیت در تعمیر لوازم خانگی است. اگر در هنگام تعویض قطعات از قطعه ای بی کیفیت استفاده کنیم. در واقع هزینه ای که برای تعمیر لوازم خانگی داده ایم به هدر رفته است.

  • تشخیص صحیح قطعه آسیب دیده

یک تعمیرکار حرفه ای باید بتواند قطعه آسیب دیده را تشخیص بدهد. در غیر این صورت ممکن است قطعه سالم را تعویض یا تعمیر کند. به این صورت باعث خرابی بیشتر وسیله برقی شما می شود. همچنین باعث کار دوباره شما می شود.

وسیله برقی شما تعمیر نشده است و شما دوباره باید از یک تعمیرکار دیگر برای تعمیر وسیله خود استفاده کنید. با این کار هزینه تعمیر چند برابر می شود. بنابراین بهترین کار این است که از همان ابتدای کار در مورد تعمیرکار تحقیق کنید و از شرکت های معتبر برای تعمیر لوازم خانگی در منزل کمک بگیرید.

در این مقاله به مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی می پردازیم. این وسیله جزء لوازم خانگی هستند و به دلیل سنگین بودن نمی توانید آن ها را به راحتی جابجا کنید. بنابراین باید از تعمیرکار بخواهید تا در داخل منزل این لوازم را تعمیر کنند.

اما گاهی اوقات خود شما هم می توانید بعضی از مشکلات را به سادگی رفع کنید و نیاز به تعمیرکار نداشته باشید.

  1. ماشین لباسشویی آب گیری نمی کند

یکی از مشکلات رایج در خرابی ماشین لباسشویی نیامدن آب به داخل ماشین لباسشویی است. این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در ادامه به معرفی این دلایل می پردازیم.

  • بازبودن درب ماشین لباسشویی
  • خراب بودن میکروسوئیچ
  • خراب شدن هیدرواستات
  • بسته بودن شیر آب یا خراب بودن آن
  1. ماشین لباسشویی نمی تواند آب را تخلیه کند

دلیل این امر مسدود بودن لوله های تخلیه است. شاید پمپ تخلیه خراب شده است و نیاز به تعمیر دارد. می توانید ابتدا لوله های تخلیه را به راحتی باز کنید و تمیز کنید. اما اگر پمپ تخلیه خراب شده باشد شما نیاز به کمک گرفتن از تعمیرکار دارید.

در ادامه به بررسی نکاتی می پردازیم که به شما در نگهداری بهتر ماشین لباسشویی کمک می کند.

نکات مهم در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی

برای افزایش طول عمر لوازم برقی خانه باید یک سری نکات را رعایت کنید. به دلیل استفاده زیاد از ماشین لباسشویی قطعات آن به سرعت فرسوده می شود. اگر از این وسیله به خوبی نگهداری نشود به سرعت خراب می شود. در ادامه به بررسی چند نکته برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی می پردازیم.

  1. میزان لباسی که در داخل ماشین لباسشویی قرار می دهید بسیار مهم است. این میزان نباید از حد مجاز افزایش پیدا کند. به عنوان مثال اگر ماشین لباسشویی شما هفت کیلویی است نمی توانید بیشتر از هفت کیلو در داخل آن لباس قرار دهید. برای اینکه بدانید چه مقدار لباس می توانید در داخل لباسشویی خود بشویید حتماً به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید.
  2. حتماً لباس های که بر روی آن ها گلدوزی یا نگین وجود دارد را در موقع شست و شو، پشت و رو در داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. همچنین سعی کنید لباس هایی که اجسام فلزی دارند را نیز در داخل ماشین لباسشویی نیندازید. زیرا امکان دارد از لباس جدا شده و باعث مسدود شدن لوله تخلیه شود.
  3. میزان ماده شوینده ای که استفاده می کنید باید اندازه باشد. در غیر این صورت در داخل محفظه باقی می ماند. اگر با این مشکل رو به رو هستید سعی کنید میزان ماده شوینده خود را نصف کنید. مطمئن باشید با همان میزان ماده شوینده نیز لباس شما به خوبی شسته می شود.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 4 =

02691012027