ماکروفر ال جی یکی از لوازم خانگی کاربردی در منازل است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. گاهی این دستگاه با مشکلاتی مواجه می شود که در روند عملکرد آن اختلالاتی به وجود می آورد‌. تعمیر ماکروفر ال جی در کرج باید با سرعت و دقت کافی انجام شود تا این دستگاه مجددا عملکرد دقیقی داشته باشد. اگر شما هم نیاز به تعمیر ماکروفر ال جی دارید پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

تعمیرات رایج ماکروفر ال جی

مشکلات ماکروفر ال جی متنوع است و به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. گاهی این مشکلات به سادگی تعمیر می شوند و در بعضی مواقع نیاز به تعمیر اصلی و گسترده تری دارند. در ادامه تعمیرات رایج ماکروفر ال جی را بررسی می کنیم.

 گرم نشدن غذا در ماکروفر ال جی

وظیفه اصلی ماکروفر ال جی، گرم کردن غذا است و در صورتی که غذا در ماکروفر گرم نشود باید به دنبال علت آن باشید. گاهی این مشکل به علت خرابی یا سوختن لامپ ماکروفر اتفاق می افتد که نیاز به تعویض دارد. اگر دیود ماکروفر آسیب دیده باشد، ماکروفر نمی تواند عمل گرم کردن غذا را انجام دهد. اگر مشکل دستگاه از این بخش ها نبود باید خرابی خازن ها بررسی شود زیرا اگر این قطعات خراب شوند، عملکرد کل دستگاه با اختلال روبرو می شود.

به طور کلی عوامل زیادی می توانند بر گرم نکردن غذا توسط ماکروفر ال جی تاثیر بگذارند که می توان به خرابی فیوزهای ولتاژ، ترانس، برد الکترونیکی، تایمر و میکروسوئیچ درب ماکروفر اشاره کرد. هر یک از این قطعات باید توسط تعمیرکار بازبینی شود زیرا شما اولویت بررسی و همچنین روش تست سلامت این قطعات را نمی دانید.

نچرخیدن ظرف داخل ماکروفر ال جی

تعمیر ماکروفر ال جی ( LG ) در کرج گاهی مربوط به نچرخیدن ظرف در داخل ماکروفر است.  در ماکروفر ال جی قطعه ای به نام موتور صفحه گردان وجود دارد که مسئول چرخاندن ظرف در ماکروفر است. اگر این قطعه آسیب ببیند و درست کار نکند، صفحه گردان از کار می افتد و ظرف در ماکروفر نمی چرخد. از دیگر عوامل موثر بر نچرخیدن ظرف در داخل ماکروفر ال جی  می توان به کثیفی ریل های زیر ظرف ماکروفر، شکستگی یا کثیف بودن کوبلن و خرابی برد الکترونیکی اشاره نمود.

روشن نشدن ماکروفر ال جی

در صورتی که دستگاه ماکروفر شما روشن نمی شود باید از وجود برق در پریز و اتصال کابل دستگاه به برق مطمئن شوید. پس از آن باید سلامت کابل را مورد ارزیابی قرار دهید و اگر در بخشی از کابل، بریدگی یا پارگی مشاهده کردید با تعمیرکار ارتباط برقرار کنید. در صورتی که موارد مذکور سالم باشند باید به سراغ برد دستگاه بروید زیرا زمانی که برد از کار افتاد باشد، دستگاه فرمان روشن شدن را اجرا نمی کند. مشکلات فیوز و اتصالات داخلی دستگاه نیز بر این مشکل، تاثیر گذار است.

 از کار افتادن گریل ماکروفر

در عملکرد گریل ماکروفر، قطعاتی مانند المنت، ترموستات و برد نقش دارند پس به محض عمل نکردن گریل باید به سراغ این قطعات بروید و سلامت آنها را تایید نمایید. برای مشکل از کار افتادن گریل، تعمیر ماکروویو ال جی در کرج با تعمیر یا تعویض این قطعات همراه است.

جرقه زدن

اگر در داخل ماکروفر ال جی جرقه زده می شود باید لامپ مگنترون آن را ارزیابی کنید تا از سلامت آن مطمئن شوید. گاهی وجود شی فلزی در دستگاه باعث جرقه زدن می شود. اگر مشکل به دلیل دو مورد گفته شده نبود پس باید صفحه عایق میکا و عملکرد آن بررسی شود تا برای رفع جرقه زدن ماکروفر، تعمیرات لازم انجام گیرد.

آدرس تعمیرگاه لوازم خانگی ال جی در کرج

برند لوازم خانگی ال جی از قدیم الایام یک برند محبوب در ایران است با اینکه در حال حاضر این برند در بازار های داخلی به ندرت یافت می شود اما مصرف کنندگان قدیمی این برند ال جی را یکی از بهترین ها در گروه لوازم خانگی می دانند.

بر این اساس در صورت بروز هر گونه مشکل در کارکرد لوازم خانگی ال جی مورد استفاده سعی می کنند در اسع وقت به جای تعویض آن را تعمیر نمایند.

با این که بنا به نیاز جامعه مراکز تعمیراتی زیادی در اقسا نقاط کشور فعال می باشند لذا پیدا کردن مرکزی با تیم تعمیراتی حرفه ای که بتوانند ایراد دستگاه را در اسرع وقت پیدا کرده و تعمیر نمایند و یا در صورت لزون ان را قطعه یونیک تعویض نمایند یک دغدغه مهم برای افراد می باشد.

در این میان یکی از معتبر ترین این مراکز در کشور مرکز تعمیراتی آبان سرویس می باشد که کلیه خدمات اشاره شده را بهترین قیمت رائه می نماید.

 

 

تعمیر ماکروفر ال جی در کرج

 جمع بندی

این روزها ماکروفر ال جی نقش پررنگی در خانه های ایرانی دارد و ممکن است پس از مدتی دچار مشکلاتی شود. تعمیر ماکروفر ال جی در کرج توسط تعمیرکاران ماهر انجام می شود تا مشکلاتی مانند روشن نشدن دستگاه، گرم نشدن غذا، جرقه زدن، از کار افتادن گریل و نچرخیدن ظرف در داخل ماکروفر برطرف شود. برای جلوگیری از ایجاد و گسترش مشکلات این ماکروفرها، بهتر است که از ماکروفر ال جی به درستی و با رعایت نکات ایمنی استفاده کنید و به محض دیدن هر مشکلی در این دستگاه، با کارشناسان آبان سرویس در تهران و کرج  تماس بگیرید.