تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

متخصص ما در آبان سرویس آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند. خدماتی همچون تعمیرات، نصب، نگهداری؛  ماشین لباسشویی،پیشرفته و دیجیتالی، ماشین ظرفشویی، انواع مختلف جدید و قدیمی آبسردکن، یخچال ، جاروبرقی ماکروویو ، سشوار  و …

نحوه تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر,تعمیریخچال فریزر در کرج,

مقدمه-نحوه تعمیر یخچال فریزر یخچال فریزر یک ماشین پیچیده است. زیرا باید بصورت شبانه روزی کار کند و غذای شما را تازه نگه می دارد. به دلیل استفاده زیاد از یخچال فریزر مشکلات زیادی برای آن به وجود می آید. مانند مشکل سرمایش یخچال و قسمت فریزر، مشکل یخ زدگی، سیم کشی خراب، جرقه زدن سوکت ، مشکل در بسته شدن درب، مسدود شدن لوله تخلیه و غیره. برای برطرف کردن تمام این موارد نیاز به تعمیرکار، برای تعمیر یخچال دارند.

نحوه تعمیر یخچال فریزر

یخچال فریزر یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه است. یک یخچال از زمانی که خریداری می شود تا زمانی که عمر آن به پایان برسد. همیشه در حال کار کردن است. پس می توان گفت امکان اینکه یخچال فریزر زودتر از وسایل دیگر خراب شود بسیار زیاد است. بنابراین برای اینکه نیاز به تعمیر یخچال فریزر و یا تعمیر لوازم خانگی پیدا نکنید. بهتر است که حتماً در حفظ آن کوشا باشید.

در این قسمت مقاله می خواهیم در مورد نحوه تعمیر یخچال فریزر صحبت کنیم. امیدواریم که این مقاله بتواند تا حدودی به شما کمک کند.

  1. یخچال شروع به کار نمی کند

اگر یخچال شما شروع به کار نمی کند، همیشه توصیه می شود MCB (قطع کننده مدار مینیاتوری) را بررسی کنید. مشکل MCB می تواند یکی از دلایل اصلی روشن نشدن یخچال باشد. در چنین حالتی با متخصصین ماهر در زمینه تعمیر یخچال تماس بگیرید.

  1. جریان برق کافی برای روشن شدن به یخچال نمی رسد.

دلیل اصلی عدم روشن شدن در یخچال، عدم وجود جریان برق یا ولتاژ کافی است. بهتر است میزان جریان برق را با استفاده مولتی متر بررسی کنید.

  1. موتور یخچال فریزر خراب شده است

خراب بودن موتور دلیل اصلی عدم روشن شدن یخچال فریزر است. در بسیاری از موارد اگر موتور یخچال دچار خرابی شده باشد یخچال پس از روشن شدن فوراً خاموش می شود. همچنین اگر موتور سوخته باشد نمی تواند شروع به کار کند. اگر موتور یخچال فریزر سوخته باشد باید آن را تعویض کنیم. بهتر است اینکار را خود شما انجام ندهید و از یک فرد حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.

  1. کمپرسور یخچال فریزر خراب است.

کمپرسور قلب یخچال فریزر است. کمپرسور وظیفه سرمایش در داخل یخچال فریزر را بر عهده دارد. یکی از دلایلی که یخچال فریزر شروع به کار نمی کند خرابی کمپرسور است. کمپرسور موتوری است که مبرد یا گاز خنک کننده را فشرده می کند. سپس در داخل لوله ها کندانسور به حرکت در می آورد و عمل سرمایش در داخل یخچال فریزر را انجام می دهد. مشکلات کمپرسور ممکن است باعث خاموش شدن یخچال شوند. بهتر است با یک تعمیرکار در این زمینه مشورت کنید.

  1. کویل های کندانسور کثیف هستند

در پشت یخچال کویل های کندانسور وجود دارد که گاز فشار قوی هوا را به مایع با فشار بالا تبدیل می کنند. اگر سیم پیچ های کندانسور از خاک پوشانده شده باشند. ممکن است گرما به درستی از بین نرود. بنابراین ممکن است یخچال به طور کارآمد کار نکند یا اینکه به طور کامل از کار بیفتاد.

  1. کمبود گاز خنک کننده

اگر یخچال فاقد گاز خنک کننده کافی باشد، ممکن است درست روشن نشود. مایع خنک کننده از طریق لوله های کویل گردش می کند و هوای موجود در آن را خنک می کند.  در نهایت هوای سرد را به داخل یخچال فریزر برساند. تا مواد غذایی فاسد نشوند و بتوانید طولانی مدت انها را نگهداری کنید. اما اگر میزان گاز خنک کننده یا همان مبرد کم باشد یخچال فریزر نمی تواند به وظیفه خود که همان ایجاد سرما است به درستی عمل کند.

ما توصیه می کنیم برای پر کردن مجدد گاز خنک کننده، با یک متخصص تعمیر یخچال فریزر مشورت کنید.

  1. خازن یخچال خراب شده است

وقتی یخچال خاموش است، ترموستات سیگنال را به خازن می فرستد. تا کمپرسور را تحریک کند و چرخه یخچال فریزر شروع شود. اما وقتی خازن خراب شود، نمی تواند چرخه یخچال را به خوبی انجام دهد. بنابراین یخچال فریزر به درستی کار نمی کند.

  1. ترموستات یخچال دچار مشکل است

ترموستات خراب علت اصلی ایجاد مشکل در یخچال و فریزر است. یک ترموستات خراب قادر به انتقال سیگنال شروع بکار برای خازن نیست. بنابراین یخچال فریزر روشن نمی شود. بهتر است حتماً با شرکت معتبر در زمینه تعمیر یخچال فریزر تماس بگیرید.

  1. یخچال به طور مداوم در حال کار است

یكی از متداول ترین مشکلات یخچال فریزر این است كه به طور مكرر کار می کند. یخچال شما برای حفظ دمای خنك کننده برای مواد غذایی، نیاز به روشن شدن دارد. اما اگر یخچال فریزر به طور مداوم روشن باشد می تواند بسیار پر سر و صدا باشد.

حتی بدتر، باعث افزایش قبض برق شما می شود. زیرا یخچال یکی از پرمصرف ترین لوازم خانگی در هر خانه ای است. شایع ترین علت کار کردن بیش از حد یخچال، جمع شدن گرد و غبار در اطراف کویل های کندانسور یخچال است. برای بررسی این موضوع، باید برق یخچال خود را قطع کنید و نگاهی به کویل ها بیندازید.

اگر بعد از تمیز کردن مشکل همچنان ادامه داشته باشد. ممکن است دمای یخچال شما خیلی کم تنظیم شده باشد. که این امر باعث می شود که برای حفظ درجه حرارت بسیار پایین مرتباً کار کند. بنابراین دمای یخچال فریزر خود را به درستی تنظیم کنید. اگر با انجام این کارها باز هم یخچال مرتباً به کار خود ادامه داد بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

در این مقاله به بررسی نحوه تعمیر یخچال فریزر پرداختیم. بهتر است اگر دانش کافی برای تعمیر لوازم خانگی خود را ندارید. از شرکت های معتبر در زمینه تعمیر لوازم خانگی کمک بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

02691012027