تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

متخصص ما در آبان سرویس آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند. خدماتی همچون تعمیرات، نصب، نگهداری؛  ماشین لباسشویی،پیشرفته و دیجیتالی، ماشین ظرفشویی، انواع مختلف جدید و قدیمی آبسردکن، یخچال ، جاروبرقی ماکروویو ، سشوار  و …

نحوه نگهداری یخچال ساید بای ساید

نحوه نگهداری از یخچال سایدبای ساید

نحوه نگهداری از یخچال ساید بای ساید همه ی ما با نحوه کار کردن یخچال آشنا هستیم. در هر خانه ای وجود یک یخچال الزامی است. نگهداری بسیاری از مواد بدون یخچال فریزر کار بسیاری مشکلی است. به عنوان مثال در حال حاضر نمی توانید گوشت را برای مدت طولانی نگهداری کنید و مجبور هستید که روزانه خرید کنید.

قطعاً خرید روزانه لوازم خانه، در حال حاضر با وجود مشغله افراد بسیار سخت است. بنابراین باید بتوانیم تا چند وقت از موادی که قابلیت فاسد شدن دارند نگهداری کنیم. یخچال ساید بای ساید نسبت به یخچال های معمولی چندین کار را به طور همزمان انجام می دهند. به عنوان مثال یخچال های ساید باید ساید باید بتوانند هم زمان چندین کار مختلف مانند یخ ساز، آبسردکن و محفظه نگهداری سبزیجات تازه، را انجام دهد.

به همین دلیل زمانی که به تعمیر ساید باید ساید نیاز پیدا کردید، باید حتماً از تکنسین های ماهر در این زمینه کمک بگیرید. سیستم یخچال های ساید باید ساید نسبت به یخچال های معمولی پیچیده تر است. بنابراین تعمیر یخچال ساید بای ساید نیز پیچیده تر است. در این مقاله سعی می کنیم در مورد نحوه نگهداری از یخچال سایدبای ساید بیشتر توضیح دهیم. تا شما با رعایت این نکات کمتر به تعمیر یخچال ساید بای ساید نیاز پیدا کنید.

تعمیر یخچال ساید بای ساید

از زمان ورود این یخچال ها به بازار دیگر کمتر کسی به سراغ خرید یخچال فریزرهای جدا از هم می رود. دلیل انتخاب یخچال ساید بای ساید نسبت به سایر مدلها، زیبای ساختاری آن که باعث زیباتر شدن محیط آشپزخانه شما می شود، میزان ظرفیت و جادارای این مدل یخچال، همچنین امکانات یخچال فریزر ساید بای ساید نسبت به یخچالهای معمولی خیلی بیشتر است.

 

امکانات یخچال های ساید بای ساید

 

یخچال فریزرهای ساید بای ساید، امکانات بسیار زیادی دارند. این امکانات عبارتند از:

 

اندازه یخچال از فریزر، در یخچال ساید بای ساید بیشتر است.

اغلب ساید بای سایدها دارای یخ ساز اتوماتیک و آب سردکن هستند.

در مدلهای جدید یخچال ساید بای ساید از دو سیستم خنک کننده جدا استفاده می شود. به این صورت میزان فشار وارده بر روی موتور یخچال فریزر بسیار کم شده است.

در مدل های جدید ساید بای ساید، یک محفظه برای نگهداری طولانی تر از مواد غذایی که حساس هستند، قرار داده شده است. این محفظه قابلیت تنظیم دمای جداگانه دارد.

نحوه نگهداری از یخچال سایدبای ساید و یخچال فریزر

تمامی وسایل خانه به نگهداری صحیح و اصولی نیاز دارند. زیرا با نگهدار صحیح از لوازم خانه عمر و راندمان کاری آنها افزایش می یابد. یخچال فریزر نیز جزء همان وسایل هستند. البته نگهداری از یخچال کمی نسبت به باقی لوازم خانگی سخت تر است، زیرا این وسیله تمام طول روز در حال کار کردن است. بنابراین به نگهداری بیشتری نیازمند است.

چند نکته مهم برای نگهداری از یخچال ساید بای ساید

در این قسمت به چند نکته مهم که به شما برای نگهداری بهتر یخچال کمک می کند می پردازیم.

در هنگام خرید اولین قدم انتخاب یخچال فریزی است که میزان مصرف کمتری دارد. بنابراین به برچسب انرژی آن دقت کافی داشته باشید.

در زمان خرید یخچال فریزر حتماً برای آن یک محافط برق نیز خریداری کنید.

برای اینکه میزان برودت به حد لازم برسد، باید یخچال را روشن کنید و بر روی درجه متوسط قرار دهید. بهتر است به مدت 3 ساعت خالی و با درب بسته روشن باشد.

هیچ وقت یخچال فریزر خود را کنار اجاق گاز، آب گرمکن، شوفاژ یا تابش مستقیم آفتاب قرار ندهید. زیرا میزان مصرف انرژی آن زیاد می شود. همچنین عمر دستگاه نیز کم می شود.

اگر لاستیک های دور درب یخچال فاسد و یا پاره شده بودند، حتماً آنها را تعویض کنید. زیرا باعث کاهش برودت و افزایش جذب گرما می شوند.

به هیچ عنوان غذا یا نوشیدنی گرم را بدون درپوش داخل یخچال قرار ندهید.

زمانی که می خواهید یخچال خود را جا به جا کنید، بهتر است این کار را به حالت ایستاده انجام دهید.

نکات مهمی که در هنگام یخچال فریزر باید رعایت کنید

در زمان خرید یخچال فریزر باید به نکاتی زیادی توجه داشته باشیم، تا بتوانیم یک انتخاب درست داشته باشیم.

1.فضای داخلی یخچال

یکی از نکات مهم در هنگام خرید یخچال فریزر میزان جادارای و فضای داخلی آن است. باید بتوانیم طبقات یخچال فریزر را تنظیم کنیم. با این کار می توانیم فضای مورد نیاز خود را بدست بیاوریم.

2.بدنه و درب یخچال فریزر ساید بای ساید

اکثر یخچال فریزرها ساید بای ساید، دارای 2، 3 یا 4 درب هستند. دلیل قرار دادن درب بیشتر در این یخچال ها علاوه بر زیبای ظاهری، باعث راحت تر شدن کار شما می شود.

3.ظاهر یخچال فریزر

بسته به اینکه شما چه رنگی را دوست دارید، ساید بای ساید ها در سه رنگ استیل، سفید و تیتانیوم ساخته می شوند. انتخاب رنگ به سلیقه شما بستگی دارد، اما باید به جنس رویه خارجی دستگاه دقت کنید، باید جنس آنها ضد ضربه و ضد لک باشند تا اثر انگشت شما بر روی بدنه یخچال باقی نماند.

4.میزان مصرف انرژی

قبلاً برای اینکه میزان مصرف انرژی لوازم خانگی را بدانید، کافی بود به برچسب انرژی آن نگاهی بیندازید. اما در حال حاضر برچسب انرژی بیشتر جنبه تبلیغی دارند و شما باید قبل از خرید در مورد میزان مصرف انرژی آنها تحقیق کنید.

به عنوان مثال یخچالهای ساید بای سایدی که بر روی درب آنها آبسرد نصب شده است، مصرف انرژی آنها بین 14 تا 20 درصد بیشتر از سایر مدلهای یخچال است. بنابراین باید قبل از خرید به میزان مصرف انرژی دقت کافی داشته باشید.

سایر نکاتی که باید در هنگام خرید به آنها توجه داشته باشید، عبارتند از:

برفک زدایی به صورت خودکار

تنظیم دما برای گوشت و سبزیجات

تصویه هوا

فیلتر تصفیه آب و یخ

سیستم خنک کننده

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =

02691012027