تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

متخصص ما در آبان سرویس آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند. خدماتی همچون تعمیرات، نصب، نگهداری؛  ماشین لباسشویی،پیشرفته و دیجیتالی، ماشین ظرفشویی، انواع مختلف جدید و قدیمی آبسردکن، یخچال ، جاروبرقی ماکروویو ، سشوار  و …

هر آنچه تعمیر ماشین لباسشویی باید دانست

تعمیر ماشین لباسشویی , تعمیرات ماشین لباسشویی تعمیر ماشین لباس شویی , ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی  و انواع آن عموما به وسیله ای که البسه را تحت فشار و با دمای آب معیین با کمک مواد شویینده ماشین لباس شویی میگویند

که انواع مختلفی دارد که عبارت ان از : ماشین لباسشویی سطلی ماشین لباس شویی دوقلو ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک مکانیزم کارکرد ماشین های لباس شویی معمولا به این صورت می باشد که غلطک های پر از آب فلزی که دارای حفره های متعددی برای ورود و خروج آب طراحی شده اند، با استفاده از مدار الکترونیکی  که برای تنظیم دمای آب-مدت زمان شتوشو و برای خشک کردن نهایی تنظیم میشوند و با بهره گیری از قدرت موتو برای چرخاندن مخازن (سطل ها) منجرب به عملکرد صیح ماشین لباس شویی می شوند .

تعمیر ماشین لباسشویی

حفظ و نگهداری بهتر ماشین لباس شویی 

1) تراز نمودن دستگاه با استفاده از دستگاه تراز

2)تنظیم کردن پایه ها که پایه های جلو با استفاده از آچر متناسب انجام میشو و پایه های عقب به

علت داشتن فنر تا ارتفاع پایه های جلو خودکار تنظیم میشوند.

3)جا نماندن اشیاء خارجی  مثل سکه های جا مانده در جبی لباس ها،دکمه های کنده شده هنگام شستوشو.

4)استفاده از ترانس های محافظ برقی برای جلو گیری از آسیب احتمالی از نوسانات برقی ماشین لباس شویی خراب می شود.

از گذشته بسیاری از افراد همواره سوالاتی مشابه و پر تکرار نظیر:

چگونه ماشین لباس شویی خود را تعمیر کنم؟

چرا ماشین لباس شویی من سر و صدای زیادی دارد؟ چرا آب زیادی داخل مخزن ماشین لباسشویی جمع می شود؟ چرا خشکن ماشین لباس شویی درست کار نمی کند؟ علت نچرخیدن دیگ ماشین لباس شویی؟ علت تخلیه نکردن آب ماشین لباسشویی چیست؟

و یا سوالاتی در مور تعمیر لوازم خانگی نظیر این ها  را داشته اند که همگی چند نکته بسیار ساده دارد که در ادامه مطلب به آن پرداخته ایم.

تعمیر ماشین لباس شویی

چند نکته میتواند شما را برای تعمیر انواع ماشین لباسشویی اعم از :

تعمیر لباسشویی دوقلو ، تعمیر ماشین لباس شویی سطلی ،  تعمیر ماشین لباس شویی ال جی ، تعمیر ماشین لباس شویی دوو ، تعمیر ماشین لباس شویی سامسونگ ، تعمیر ماشین لباس شویی اسنوا و یا هر برندی که می شناسید  کمک کند.

1) شناخت اجزای ماشین لباسشویی

2) شناخت منطق و عملکرد اجزا ماشین لباسشویی

3)داشتن ابزار کافی

چند نکته کاربدی که باید برای سرویس کردن و تعمیر کردن ماشین لباسشویی دانست اگر مخزن و دیگ ماشین لباس شویی ثابت است ؛ مدار الکتریکی آن دچار مشکل شده و یا فیوز برق منتهی به ماشین را باید چک کرد. اگر نشت آب از ماشین لباس شویی را مشاهده کردید ؛ احتمالا اتصالات و لوله ها دچار مشکل شده و یا بلبرینگ ها و بست ها را چک کنید چرا که ممکن است واشر های دیگ و یا لوله کشی داخلی دچار فرسودگی و ایراد شده باشد که در این زمان پیشنهاد میشود با تعمیر کار ماشین لباس شویی تماس حاصا فرمایید.

چرا وقتی ماشین لباس شویی وقتی می بایست مرحله بعد را اجرا کند از حرکت می ایستد؟ معمولا این اتفاق زمانی رخ می دهد که لباس ها بیش از حد مجاز در داخل مخزن ماشین لباس شویی قرار گرفته اند و ظرفیت وزنی ماشین کمتر از وزن لباس های داخل دیگ ماشین لباس شویی می باشد برای رفع این اشکال چند لباس را خرج کرده و مجددا ماشین لباس شویی را راه اندازی کنید.

در غیر این صورت با تنوجه به بسته بودن درب ماشین لباسشویی نسبت به تست ولتاژ برق ماشین لباسشویی اقدام فرمایید. چرا ماشین لباس شویی به صورت کامل و صحیح آبکشی نمی کند؟ این موضوع می تواند دلایل عدیده ای داشته باشد که می توان به بیش از اندازه استفاده کردن از مواد شوینده می باشد که برای اطلاع از مقدار صحیح مصرفی باید به دفترچه راهنما مراجعه فرمایید.

فقط یکبار سنگین شدن بیش از حد ماشین لباس شویی کافیست که این مشکل ایجاد شود و یا تخلیه نشدن کامل آب نیز میتواند مزید بر علت باشد برای فهمیدن این موضوع باد دریچه های تخلیه و تامین آب را چک کرد چرا که وارد شدن بیش از اندازه آب نیز میتواند سبب آبکشی نا دست ماشین لباسشویی شود. ودر آخر نیز باید گفت در این مقاله سعی بر رفع مشکلات عمومی و راهنمایی کاربران عزیز برای حل کردن مشکل های مرسوم و طول عمر بیشتر ماشین لباسشویی داشته ایم.

با وجود این همه در صورت وجود هر گونه خرابی و مشکل در ماشین لباس شویی های خود در حالی  که علم فنی کافی و یا هر دلیل که منجرب به باقی ماندن ایراد ماشین لباسشویی شود، می توان با کارشناسن و تکنسین های مجرب و یا تعمیرگاه های مجاز ماشین لباس شویی  تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

02691012027