تعمیر یخچال سامسونگ در کرج : هر یخچالی فارغ از برند خود ممکن است در طول مدت استفاده، نیاز به تعمیر پیدا کند و یخچال سامسونگ از این قاعده مستثنا نیست. مشکلات وسایل الکترونیکی  و مخصوصا یخچال ها، بسیار متنوع هستند و ممکن است با تعداد زیادی از این مشکلات آشنایی نداشته باشید. به دلیل اهمیت تعمیر یخچال، در این مقاله به بررسی تعمیر یخچال سامسونگ در کرج می پردازیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید‌.

رایج ترین تعمیرات یخچال و فریزر سامسونگ در کرج

اطلاع از مشکلات یخچال Samsung  و عیب یابی آن به این معنا نیست که شما خودتان به تعمیر یخچال بپردازید زیرا یخچال سامسونگ حساسیت زیادی دارد و باید با مهارت کافی تعمیر شود که از عهده شما خارج است. در ادامه رایج ترین تعمیر یخچال و فریزر سامسونگ را بررسی می کنیم.

تعمیر یخچال،تعمیریخچال در کرج،

 داغ کردن موتور یخچال سامسونگ

زمانی که موتور یخچال سامسونگ در شرایط عادی داغ شود، نیاز به بررسی دارد. منظور از داغ شدن یعنی اینکه دمای موتور یخچال به ۷۰-۸۰ درجه سانتی گراد برسد. ابتدا باید دوشاخه یخچال و فریزر را از برق خارج کنید  و سپس با تعمیرکار تماس بگیرید. در بعضی از مواقع موتور یخچال نیاز به تعمیر دارد و اگر آسیب جدی دیده باشد، باید تعویض شود.

 روشن نشدن یخچال سامسونگ

وقتی یخچال سامسونگ روشن نمی شود باید بررسی کنید که به برق وصل شده باشد و اگر با وجود برق باز هم روشن نشد، ممکن است که ترموستات آن خراب باشد. اگر یخچال به طور کامل روشن نمی شود اما صدای کمی از آن به گوش می رسد یعنی اینکه قطعه اورلود یخچال سامسونگ خراب شده است. در صورتی که مشکل روشن نشدن یخچال سامسونگ از این قطعات نبود، برد الکتریکی آن آسیب دیده است و نیاز به تعمیر دارد. باید تعمیر یخچال سامسونگ در کرج باید زیر نظر متخصصان انجام شود تا مشکل روشن نشدن آن حل گردد.

 بوی نامطبوع یخچال و فریزر سامسونگ

گاهی اوقات یخچال بوی نامطبوعی می دهد و برای کاربران بسیار ناخوشایند است. اگر شما هم با این مشکل روبرو شده اید باید ابتدا تمامی غذاها را در ظرف دردار نگهداری کنید تا بوی آن در یخچال پخش نشود و سپس غذاهای فاسد را از داخل آن خارج نمایید. انواع بوگیر یخچال در سطح بازار عرضه می شود که باید از نوع مناسبی برای یخچال خود استفاده کنید و چند ماه بعد بوگیر را تعویض نمایید.

صدای غیر طبیعی یخچال و فریزر سامسونگ

صدای غیر طبیعی یخچال یعنی اینکه به شما هشدارهایی در مورد عامل غیر عادی و آسیب زا داده می شود. ابتدا پایه های یخچال سامسونگ را بررسی کنید تا هم تراز باشند و سپس موتور فن اواپراتور را بازبینی کنید زیرا ممکن است که این قسمت دچار خشکی و فرسودگی شده باشد و به راحتی با روغن کاری، صدای یخچال به حالت عادی برمی گردد.

اگر باز هم صدای غیر طبیعی یخچال به گوشتان رسید باید به فکر تعمیر یخچال سامسونگ در کرج باشید که این کار با تعویض موتور فن اواپراتور انجام می شود. کثیف بودن فن موتور کمپرسور و برفک اواپراتور نیز می تواند از عوامل ایجاد کننده صدای غیر طبیعی در یخچال سامسونگ باشد.

تعمیر یخچال فریزر,تعمیریخچال فریزر در کرج,

 یکسره کار کردن یخچال سامسونگ

بیشتر افراد گان می کنند که یخچال سامسونگ یکسره مشغول کار کردن است، در صورتی که چنین نیست. یخچال سامسونگ به صورت اتومات کار می کند یعنی در ۳۵ تا ۸۵ درصد از مواقع در دمای معمولی اتاق مشغول به کار است. اگر اتومات یخچال کار نکند، صدای آزاردهنده ای داشته و برق زیادی مصرف می کند.

خراب شدن ترموستات، خرابی لاستیک دور درب، باز و بسته شدن زیاد درب یخچال و گرد و غبار در اطراف کندانسور یخچال باعث یکسره کار کردن آن می شود. اگر مشکل یکسره کار کردن یخچال سامسونگ از موارد فوق نبود، می تواند به علت خرابی موتور فن کندانسور، برد کنترل یخچال، برد دیفراست، موتور فن اواپراتور، وجود برفک در اواپراتور و کم بودن گاز یخچال، اتفاق بیفتد.

تعمیر یخچال سامسونگ در خانه

یخچال امروزه یکی از ملزومات زندگی بشری می باشد به نوعی که خراب شدن ان می تواند زندگی روزمره را با مشکلات جدی مواجه نماید.

در این بین در صورت خرابی افراد سعی می کنند هرچه سریع تر برای تعمیر آن اقدام نمایند.

برای این منظور یکی از خدمات ارزنده ای که مرکز ابان سرویس برای همشهریان مستقر در کرج و حومه ارائه می کند، تعمیر در محل می باشد.

به نا به توجه به اینکه حمل و نقل انواع یخچال برای افراد تا حدودی یک دغدغه مهم می باشد ما این راه را برایتان آسان کردیم.

همکاران باتجربه ما تنها با یک تماس در اسرع وقت در محل حضور یافته و دستگاه مورد نظر را تعمیر می نمایند.

تعمیرات یخچال و فریزر سامسونگ در کرج

جمع بندی

یخچال سامسونگ مانند تمامی یخچال ها ممکن است نیاز به تعمیراتی در طول زمان استفاده، داشته باشد. هر یک از مشکلات رایج در یخچال سامسونگ نیاز به تعمیر خاصی دارد. تعمیر یخچال سامسونگ در کرج باید توسط تعمیرکار انجام گیرد زیرا قطعات یخچال سامسونگ بسیار حساس است و نیاز به مهارت و تخصص تعمیرکار دارد. پس از مشاهده هرگونه مورد غیر عادی در یخچال سامسونگ خود، با کارشناسان آبان سرویس در ارتباط باشید تا در سریعترین زمان ممکن، مشکل به وجود آمده، حل شود.