تعمیرات مایکروفر در کرج ، شرکت تعمیرات و خدماتی آبان سرویس یک مرکز تخصصی تعیمر مایکروفر در کرج می باشد که علاوه بر مایکروفر کلیه لوازم برقی در این مرکز تعمیر می شود.

مایکروفر وسیله ایست که برای پخت و گرم کردن غذا مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه باتوجه به اشتغال زنان و عدم داشتن وقت کافی استفاده از مایکروفر در خانه ها بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است. بر همین اساس خرابی آن نیز نیز تا حدودی می تواند کارهای روزمرگی را با مشکلاتی مواجه سازد.

در نتیجه مراقبت و استفاده درست و اصولی از آن بسیار حائز اهمیت است. تعمیر مایکروفر اصولا در کلیه مراکز تعمیر لوازم خانگی و برقی انجام می پذیرد. و با اینکه در برند های مختلف در بازار وجود دارند اما اصولا اساس کار و لوازم به کار رفته در کلیه آن ها جدا از کیفیت، یکسان می باشد.

اما قبل از اینکه مرکزی را برای تعمیر وسیله مورد نیاز خود انتخاب کنید از کیفیت کار و تخصص تعمیر کار مورد نظر اطمینان حاصل نمایید. در این بخش از مقاله آبان سرویس رایج ترین ایرادات پیش آمده در انواع برند های مایکروفر و همچنین نگهداری اصولی آن آشنا می کینم.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در درباره تعمیرات مایکروفر در کرج تا پایان همراه ما باشید.

مهم ترین مشکلات رایج انواع مایکروفر چیست؟

مایکروفر، ماکروویو و یا ماکروفر عمومی ترین نام های رایج مورد استفاده در ایران برای این دستگاه می باشد. اساسی ترین مشکلاتی که افراد برای تعمیر انواع برند های مایکروفر به مراکز تعمیری مراجعه می کنند موارد زیر می باشد:

تعمیرات ماکروفر در کرج

برای رفع این ایراد در مرحله اول ابتدا اطمینان حاصل کنید که برق در پریز ها جریان دارد. و از دوشاخه ای کاملا سالم استفاده نمایید. در نهایت نیز قفل کودک را چک کنید.

بسیار اتفاق می افتد که دستگاه را راه اندازی کرده ایم اما دستگاه گرم نمی کند. پس از چک کردن و اطمینان از سالم بودن دستگاه موارد زیر می تواند علت این امر باشد: چرب بودن زیادی غذا، خرابی دیود دستگاه، استفاده از دستگاه در زمان اوج مصرف برق، خراب بودن ولتاژ، سیم ها و…

برای این منظور دستگاه را کاملا خاموش و از پریز بکشید. سپس کلیه تکه های غذا و چربی را از داخل آن پاکسازی نمایید. برای پاکسازی دستگاه ترکیبی از آب و جوش شیرین درست کرده و سطح داخلی و بدنه را کاملا تمیز کنید. پس از این کار بعد از مدت ده دقیقه می توانید مجددا از دستگاه استفاده نمایید.

علت اصلی این مشکل خرابی شفت دستگاه باشد که به علت انباشته شدن چربی زیاد و یا قرار دادن وسیله سنگین ایجاد می شود. برای رفع این ایراد اگر مشکل از چربی باشد باید پاکسازی شود اما اگر به علت قرار دادن جسم سنگین داخل مایکروفر باشد باید تعویض انجام شود.

برای رفع این ایراد ابتدا دستگاه خود را کاملا از هر نوع کثیفی و چربی پاک نموده و از قرار دادن اجسام سنگین داخل آن خودداری نمایید.

برای رفع و جلوگیری از این مشکل از ضربه به بدنه دستگاه خودداری نمایید. همچنین ظروف لب پر را داخل مایکروفر قرار ندهید.

این ایراد می تواند به علت عیب در المنت، برد یا ترموستات دستگاه باشد.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر در کرج

شهر کرج یکی از شهر های صنعتی و پر جمعیت ایران است. در نتیجه دسترسی سریع و بهتر به خدمات تعمیری یکی از مهم ترین دغدغه های همشهریان می باشد. در نتیجه اگر به دنبال مرکزی برای تعمیرات مایکروفر در کرج و حومه می گردید شرکت تعمیراتی آبان سرویس گزینه پیشنهادی ما به شماست. این مرکز به شهر های تهران، کرج و حومه خدمات حضوری ارائه می کند.

نمایندگی تعمیر مایکروفر در کرج

اما چرا باید این مرکز را انتخاب نماییم؟!

از مهم ترین مزیت های این مرکز می باشد. جدا از تعمیرات لوازم برقی در این مرکز نصب و راه اندازی انواع برند های مختلف لوازم برقی در این مجموعه انجام می پذیرد که یکی از این خدمات انجام تعمیرات ماکروفر در کرج و تهران است. کلیه عزیزان می توانند برای ارتباط با کارشناسان در بخش های مختلف تعمیراتی از طریق راه های ارتباطی با همکاران ما در تماس باشند.