تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

متخصص ما در آبان سرویس آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند. خدماتی همچون تعمیرات، نصب، نگهداری؛  ماشین لباسشویی،پیشرفته و دیجیتالی، ماشین ظرفشویی، انواع مختلف جدید و قدیمی آبسردکن، یخچال ، جاروبرقی ماکروویو ، سشوار  و …

ایرادات رایج ماشین ظرفشویی

ایرادات رایج ماشین ظرفشویی

ایرادات رایج ماشین ظرفشویی :ظرف شستن برای بسیاری کاری سخت و ناراحت کننده است. به همین جهت ماشین های ظرفشویی این کار را برای راحت کرده اند.

ماشین های ظرفشویی مانند سایر وسایل الکترونیکی، احتمال ایجاد مشکل و ایرادات دارند.

برخی از مشکلاتی که در ماشین های ظرفشویی به وجود می آید، ایرادات رایجی است. با توجه قیمت نسبتا بالای این محصولات الکترونیکی، باید همواره در حفظ سلامت آن ها کوشا بود. توجه نکردن به مشکلات فنی ماشین های ظرفشویی می تواند موجب بروز مشکلات بزرگ تری در این دستگاه ها شود. به همین جهت در این مطلب به بررسی انواع ایرادات رایج این دستگاه ها می پردازیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات لوازم خانگی در کرج

 

ایرادات رایج ماشین ظرفشویی

ایرادات رایج ماشین ظرفشویی کدام اند؟

جهت تعمیر ماشین ظرفشویی، ابتدا باید علت بروز ایراد در آن را متوجه شد. بسیاری از مشکلاتی که برای ماشین ظرفشویی بروز می دهد، مشکلات و ایراداتی عمومی است که انواع برند و مدل های ظرفشویی ممکن است با آن ها رو به رو شوند.

از جمله معروف ترین برند های ماشین ظرفشویی که ممکن است دچار این ایرادات شوند، می توان به برند های ال جی، سامسونگ، دوو و بوش اشاره کرد. برند بوش برندی خوش سابقه و با کیفیت است. اما ماشین های ظرفشویی بوش نیز گاها دچار اشکال می شوند.

شما می توانید تعمیر ظرفشویی بوش در کرج را به ما بسپارید. آبان سرویس، با همکاری با متخصصین و تعمیرکار های با تجربه، امکان تعمیر لوازم خانگی در کرج را مهیا می کند.

ایرادات رایج ماشین ظرفشویی

شسته نشدن ظرف

یکی از ایرادات رایج در ماشین های ظرفشویی، شسته نشدن ظرف ها می باشد. گاها ظرف ها در دستگاه می گذاریم و پس از راه اندازی و اتمام کار ظرفشویی، ظروف همچنان نشسته هستند.

شسته نشدن ظرف ها در ماشین ظرفشویی زمانی رخ می دهد که ذرات کوچک غذایی و یا چربی ها به واشر درب، آبپاش های داخلی ظرفشویی، صفحه صافی و فیلتر دستگاه چسبیده باشند. این امر موجب اخلال درت کارکرد ماشین ظرفشویی شده و شسته نشدن ظروف را در پی دارد.

برای بر طرف کردن این مشکل، در قدم اول تمیزی بخش های درونی ماشین را بررسی نمایید. همچنین ماشین های ظرفشویی را می توانید بدون قرار دادن ظروف در آن روشن نموده و سیستم تمیز کردن دستگاه را فعال نمایید.

در صورتی که همچنان مشکل پا بر جا بود، می توانید جهت تعمیر ماشین ظرفشویی، با آبان سرویس ارتباط برقرار نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آبسردکن

تولید صدا های غیر معمول هنگام فعالیت ماشین ظرفشویی

دیگر ایرادی که ممکن است در ماشین های ظرفشویی به وجود آید، تولید صدا های غیر معمول توسط دستگاه است.

این اشکال می تواند در اثر مشکل در پمپ ماشین ظرفشویی، بی نظمی در قرار دادن ظرف ها، خرابی بازو اسپری آب و آبپاش های ماشین ظرفشویی بروز پیدا کند.

برای رفع این صدا های غیر معمول، در قدم اول پمپ دستگاه را چک کنید. بررسی بازو های اسپری آب و تعویض آن ها نیز می تواند این مشکل را بر طرف نماید.

در مواردی، آب پاش های دستگاه زمان آب پاشیدن به طرز صحیح نمی چرخند و یا در مواردی دیگر آبپاش، به ظرف ها و دیواره ماشین برخورد می کند. در این شرایط باید از متخصصین و تعمیرکار های مجرب برای رفع این ایراد درخواست رفع مشکل را نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال ال جی در کرج

ایراد در ماشین ظرفشویی و خشک نشدن ظرف

دیگر ایرادی که ممکن است این دستگاه ها پیدا کنند، خشک نشدن ظرف در پایان کار ماشین می باشد. این مشکل ممکن است در خرابی مخزن تخلیه ماشین ظرفشویی ایجاد شود. در برخی موارد نیز این مشکل در اثر مسدودی راه پمپ تخلیه با ذرات غذا به وجود می آید.

برای رفع این ایراد ماشین ظرفشویی، دریچه مخزن تخلیه ماشین را بررسی نموده و در صورتی که دریچه آن با غذا مسدود شده بود، آن را بر طرف نمایید. اگر مشکل از مسدودی دریچه مخزن تخلیه ماشین نبود، مخزن تخلیه ماشین باید تعویض شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج

نشتی آب در ماشین های ظرفشویی

نشتی آب در این دستگاه ها، از جمله دیگر ایرادات رایج در آن ها می باشد. اگر ماشین ظرفشویی نشتی داشته باشد، به بخش های داخلی دستگاه نیز ممکن است ایراد وارد شود.

نشتی آب در این دستگاه ها ممکن است در اثر پارگی شیلنگ تخلیه آب، خرابی پمپ تخلیه دستگاه و ترک های واشر دور درب باشد.

برای رفع نشتی آب در این دستگاه ها، ابتدا پمپ تخلیه دستگاه باید چک شده و اگر خشک شده، ترک زده و واشر پمپ پاره شده بود، این قطعه را تعویض نمایید.

در قدم بعد نیز باید واشر های دور درب دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. اگر واشر ها مشکل داشتند، باید تعویض شوند.

در قدم بعدی بررسی نشتی آب در ماشین ظرفشویی، شیر ورودی آب باید بررسی شود. بدین منظور اتصال آن را بررسی کرده و از عدم شکاف و بریدگی در آن اطمینان حاصل نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 18 =

02691012027