تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

متخصص ما در آبان سرویس آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند. خدماتی همچون تعمیرات، نصب، نگهداری؛  ماشین لباسشویی،پیشرفته و دیجیتالی، ماشین ظرفشویی، انواع مختلف جدید و قدیمی آبسردکن، یخچال ، جاروبرقی ماکروویو ، سشوار  و …

رفع ارور های لباسشویی ال جی

رفع ارور های لباسشویی ال جی

رفع ارور های لباسشویی ال جی :برند ال جی LG از جمله محبوب ترین سازندگان لوزام خانگی است. لباسشویی یکی از ابزار های کاربردی خانه است و برند ال جی این نیاز را به خوبی تامین کرده است. لباسشویی های ال جی با کیفیت و امکانات بالا، راحتی را به همراه آورده اند.

لباسشویی های ال جی از جمله پر طرفدار ترین انواع لباسشویی موجود در بازار است. مدل های مدرن لباسشویی، صفحه نمایشی دارند که اطلاعاتی را به کاربر انتقال می دهند. در این پنل کامپیوتری، ارور های مختلفی نمایش داده می شود. اما این که هر ارور به چه معناست و چگونه رفع می شود، نیاز به بررسی دارد.

در ادامه به معرفی ارور های لباسشویی ال جی و روش های رفع آن ها می پردازیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات لباسشویی ال جی کرج

رفع ارور های لباسشویی ال جی

 

انواع ارور های لباسشویی ال جی و روش های رفع ارور ها

لباسشویی های ال جی، سیستم هوشمندی دارند. این سیستم در مراحل ابتدایی بروز خطا در عملکرد ماشین، آن را شناسایی کرده و با کد ارور آن ها را به کاربر اطلاع می دهد. در صورتی که ارور بدون علت بروز کند، احتمال نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات لوازم خانگی در کرج

رفع ارور های لباسشویی ال جی

بررسی ارور IE و روش رفع آن

یکی از ارور هایی که در این ماشین ها مشاهده می شود، ارور IE است. این ارور به طور خلاصه بیانگر ناکافی بودن آب در دستگاه است.

علت کمبود آب می تواند موارد مختلفی باشد. برای مثال زمانی که شیر آب رسان متصل به ماشین لباسشویی کاملا باز نباشد، ممکن است این ارور مشاهده شود. گاهی اوقات نیز شلنگ های ورود آب پیچ می خورد و موجب بروز این ارور می شود.

مسدودی فیلتر شلنگ و نشتی آن، سایر علل بروز این ارور می باشند.

رفع ارور IE در لباسشویی LG، کار نسبتا راحتی است. بدین منظور باید ابتدا دیگر شیر های موجود در خانه را بسته و سپس شیر متصل به شلنگ را باز کرده و بررسی نمایید. همچنین شلنگ را نیز صاف کرده و فیلتر آن را چک کنید.

بررسی ارور OE در لباسشویی های LG

این ارور، مربوط به بخش تخلیه لباسشویی است. اگر شلنگ تخلیه لباسشویی پیچ بخورد و یا مسدود شود، این ارور در پنل کامپیوتری ماشین لباسشویی LG نمایش داده می شود. همچنین ممکن است ارور OE در اثر مسدودی فیلتر تخلیه نمایان شود.

رفع این ارور با تمیز کردن و صاف کردن شلنگ تخلیه انجام می شود. بدین منظور این شلنگ را تمیز و صاف کرده و همچنین فیلتر تخلیه را نیز پاکیزه نمایید.

بررسی ارور UE و روش رفع آن

دیگر ارور در ماشین لباسشویی ال جی، ارور UE است. ماشین های لباسشویی ال جی، سیستمی را برای تشخیص میزان بار و تعادل دارند. ارور UE در اثر کم بودن بار ماشین از میزان حداقلی و یا بیشتر بودن بار از میزان حداکثری بروز می دهد.

برای رفع این ارور، زمانی که ماشین لباسشویی کارش به اتمام رسیده ولی لباس ها هنوز خشک نیستند، لباس های دیگری به منظور تعادل بخشیدن به میزان بار بیافزایید. سپس ماشین لباسشویی را مجددا روشن کرده و این ارور رفع می گردد.

بررسی ارور DE و ارور DE 1 و ارور DE 2 و رفع آن

این ارور ها در لباسشویی های ال جی، به منظور باز ماندن درب محفظه نمایان می شوند.

روش رفع این ارور نیز واضح است. بدین منظور از بسته شدن کامل درب اطمینان حاصل کنید. اگر ارور مربوطه همچنان نمایان بود، از خدمات تعمیر لباسشویی ال جی کرج می توانید کمک حاصل نمایید.

بررسی ارور TE در لباسشویی های LG

این ارور نشان از خرابی سنسور، المنت و یا هیتر دستگاه دارد.

رفع این ارور نیاز به تعمیر توسط تعمیرکار دارد. برای این منظور تعمیر لباسشویی ال جی را به تعمیرکاری با سابقه بسپارید.

ارور FE و رفع آن

ارور دیگر، ارور FE است. این ارور نیز نشان از خرابی بخشی از دستگاه دارد. زمانی که شیر آب دستگاه خراب باشد، آب بیش از میزان مورد نیاز در محفظه پر شده و این ارور نمایان می شود.

رفع این ارور نیز باید توسط تعمیرکار مجرب انجام شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر لباسشویی

رفع ارور های لباسشویی ال جی

سایر ارور های ماشین لباسشویی ال جی

ارور PE نشان از خرابی سطح آب دارد.

ارور LE نشان از بار اضافه در موتور است.

ارور AE زمانی که نشتی آب وجود دارد، نمایان می شود.

ارور DL نیز همانند ارور DE، زمانی که درب محفظه به طور کامل بسته نباشد نمایان می شود.

ارور DR ویژگی تخلیه، ارور UB عدم تعادل در میزان بار، ارور E6 خطای کلاچ و نقص مکانیکی، ارور DHE خطای کنترل دستگاه، ارور PF قطعی برق ماشین و ارور CE ایراد در موتور ماشین را نشان می دهند.

ارور E1 در اثر سهل انگاری و اشتباهات کاربر ممکن است نمایان شود. دیگر دلایل بروز این ارور ایراد در قطعات دستگاه و اجزای داخلی آن است.

ارور های TE، TE1، TE2، TE3 و TE4 ارور مربوط به خطای گرمایش دستگاه هستند.

ارور EHE و ELE خطای هیتر ماشین لباسشویی ال جی را نشان داده و ارور CL نیز اروری مربوط به قفل کودک دستگاه است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 14 =

02691012027