تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

متخصص ما در آبان سرویس آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند. خدماتی همچون تعمیرات، نصب، نگهداری؛  ماشین لباسشویی،پیشرفته و دیجیتالی، ماشین ظرفشویی، انواع مختلف جدید و قدیمی آبسردکن، یخچال ، جاروبرقی ماکروویو ، سشوار  و …

تعمیر یخچال ال جی در کرج چگونه انجام می شود؟

تعمیر یخچال ال جی

تعمیر یخچال ال جی در کرج : یخچال ال جی به عنوان یکی از عناصر مهم در آشپزخانه شناخته می شود زیرا بسیاری از مواد غذایی که برای سالم

ماندن نیاز به سرمادارند، در آن نگهداری می شوند.

زمانی که یخچال LG خراب شود، علاوه بر هزینه های تعمیرات، باید هزینه فساد مواد غذایی را نیز در نظر داشته باشید.

پس بهتر است که به هنگام خراب شدن یخچال، آن را به سرعت تعمیر کنید. تعمیر یخچال ال جی یکی از دغدغه های کاربران است که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم.

رایج ترین مشکلات که منجر به تعمیر یخچال ال جی در کرج می شود

 

از بین مشکلاتی که برای یخچال ال جی به وجود می آید، بعضی از مشکلات رایج تر است که در این بخش در مورد تعمیر این مشکلات اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

 عدم سرمایش یخچال ال جی

عدم سرمایش یخچال ال جی به عوامل زیادی بستگی دارد که می توان به خطای سنسور دمایی، مشکل در سیکل سرمایش، عدم کارکرد کمپرسور، کارکرد نادرست فن و دیفراست نامناسب اشاره کرد.

برای اینکه متوجه شوید که این مشکل از کدام قسمت است باید از تعمیرکار متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا تعمیر یخچال و فریزر ال جی در کرج را انجام دهد.

 

 سر و صدای زیاد یخچال ال جی

سر و صدای زیاد یخچال ال جی به چهار دلیل اتفاق می افتد:

خرابی سیستم خنک کننده

ایراد در فن هیتر اپراتور

ایراد در کمپرسور

خراب شدن شیر انبساط

مانند تمامی یخچال ها، یخچال ال جی نیز دارای یک موتور است که به وسیله فن خنک می شود. زمانی که فن خراب باشد، به هنگام باز شدن درب یخچال، سر و صدای آن بیشتر می شود. اگر مشکل از فن هیتر باشد، باز هم با باز کردن درب یخچال می توان به علت آن پی برد.

گاهی سر و صدای یخچال ال جی به دلیل ایراد در کمپرسور به وجود می آید و گاهی این مشکل به علت فرسوده شدن موتور یخچال ایجاد می شود. اگر شیر انبساط که وظیفه تنظیم گازهای موجود در لوله های یخچال را برعهده دارد خراب شود،سرو و صدای یخچال افزایش می یابد.

توصیه ما به شما این است که یخچال ال جی خود را به موقع سرویس کنید و در صورت نیاز، کار تعمیر یخچال ال جی در کرج را به متخصصین بسپارید.

 گرم شدن یخچال ال جی

بدنه یخچال ال جی شامل لوله هایی است که انتقال گاز را انجام می دهند. موتور یخچال این گاز را سرد کرده و سپس  گاز با جریان خود در لوله ها باعث خنک شدن یخچال می شود و گرمای داخل یخچال را به خود می گیرد.

این مورد باعث می شود که بدنه یخچال ال جی گرم شود و تا زمانی که این گرما شدت پیدا نکند، نیاز به تعمیر خاصی نمی باش

 خراب شدن درب یخچال ال جی

باز و بسته کردن زیاد درب یخچال ال جی و یا قرار دادن وسایل سنگین در آن، باعث خراب شدن درب یخچال می شود. این کار باعث عدم تعادل یخچال شده و درب آن به خوبی بسته نخواهد شد.

بسته نشدن درب یخچال ال جی باعث فشار بر موتور آن می شود و خساراتی را به دنبال دارد. برای خراب شدن درب و تعمیر یخچال ال جی بهتر است که در سریع ترین زمان اقدام کنید؛ زیرا اگر به موقع تعمیر نگردد، میزان هزینه های تعمیر چند برابر می شود.

 

 برفک ردن

برفک زدن یخچال ال جی مشکلی آزار دهنده است و شما برای رفع آن مجبور به صرف زمان بسیاری هستید. به طور کلی علت به وجود آمدن برفک در یخچال ال جی، قرار دادن یخچال در جای گرم، خراب شدن درب یخچال، تنظیم نبودن یخچال و عدم تعادل آن، قرار گرفتن یخچال در محلی با تهویه نامناسب، خراب شدن ترموستات، قرار دادن مواد غذایی گرم در یخچال،خراب شدن المنت اپراتور، ایراد در ترمودیسک و ایراد در فن می باشد.

 

جمع بندی

تعمیر یخچال ال جی در کرج موضوع بسیار با اهمیتی است که باید در سریعترین زمان برای آن اقدام شود. هر یک از مشکلات یخچال ال جی ممکن است به چند دلیل اتفاق بیفتد، پس تا زمانی که از سلامت یک بخش  اطمینان حاصل نکرده اید، به سراغ قسمت بعدی نروید. به این نکته دقت داشته باشید که تعمیر یخچال باید توسط تعمیرکار متخصص و ماهر انجام شود تا آسیب های

بیشتری به یخچال وارد نشود‌. برای تعمیر یخچال ال جی خود لطفا فرم درخواست آنلاین  تعمیر لوازم خانگی را تکمیل نموده و یا با تکنسین های آبان سرویس تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 1 =

02691012027