تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

متخصص ما در آبان سرویس آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند. خدماتی همچون تعمیرات، نصب، نگهداری؛  ماشین لباسشویی،پیشرفته و دیجیتالی، ماشین ظرفشویی، انواع مختلف جدید و قدیمی آبسردکن، یخچال ، جاروبرقی ماکروویو ، سشوار  و …

پنج مشکل معمول در مایکروویو و روش تعمیر آن

تعمیر مایکروویو, تعمیرمایکروویو درمحل,تعمیر مایکروویو در کرج

مقدمه-پنج مشکل معمول در مایکروویو اجاق گاز جزء وسایل اصلی آشپزخانه شما است. اما هیچ خانه ای بدون مایکروویو کامل نیست. مایکروویو راحتی بیشتری به آشپزخانه شما می بخشد. استفاده از مایکروویو به شما امکان می دهد تا به سرعت غذاهای از قبل آماده شده یا غذای تازه را گرم کنید. به این ترتیب شما در زمان صرفه جویی می کنید. مایکروویو ممکن است به عنوان یک ابزار آشپزی ساده به نظر برسد. اما مانند سایر لوازم خانگی به تعمیر و نگهداری نیاز دارد. تعمیر لوازم خانگی باید توسط افراد حرفه ای انجام شود.

اگر برای این وسیله مشکلی ایجاد شود شما به تعمیر مایکروویو نیاز دارید. در این مقاله سعی کردیم در مورد پنج مشکل معمول در مایکروویو و روش تعمیر آن صحبت کنیم.

پنج مشکل معمول در مایکروویو و روش تعمیر آن

مایکروویو جزء اختراعات خوب در عصر حاضر است. شما می توانید با فشار یک دکمه ساده آشپزی و مواد غذایی را گرم کنید. با وجود سادگی این وسیله، دقیقاً مانند سایر وسایل می تواند دارای عیب شود.

برای دانستن اینکه آیا مشکل مایکروویو شما یک مشکل آسان است یا نه؟ یا اینکه نیاز دارید که با تعمیرکار مایکروویو تماس بگیرید. بهتر است این مقاله را تا آخر بخوانید.

در اینجا پنج مشکل معمول در مایکروویو و روش تعمیر آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

  1. جرقه زدن مایکروویو

جرقه زدن مایکروویو می تواند یک حادثه ترسناک باشد. اما اگر علت جرقه در اسرع وقت برطرف شود دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. شایع ترین دلیل جرقه در مایکروویو وجود جسم فلزی در داخل آن است. که این امر منجر به ایجاد ذرات بار شده می شود. راه حل برای رفع این مشکل بسیار ساده است. از قرار دادن اشیاء فلزی در مایکروویو خودداری کنید. در صورت مشاهده جرقه، آن را بردارید تا از گرمای بیش از حد یا آسیب دیدن مایکروویو خود جلوگیری کنید.

  1. مایکروویو غذا را خوب گرم نمی کند.

اگر مایکروویو غذا را گرم نمی کند. به احتمال زیاد مگنترون (یک لوله الکترونی برای تقویت جریان الکتریکی که توسط یک میدان مغناطیسی خارجی کنترل می شود) موجود در دستگاه شما خراب است.

متأسفانه یک مگنترون سوخته قابل تعمیر نیست. باید آن را تعویض کنید. یکی دیگر از مواردی که منجر به عدم گرم شدن مواد غذایی می شود، معیوب بودن سوئیچ درب است.

  1. صفحه مایکروویو در حال چرخش نیست

صفحه شیشه ای چرخان در مایکروویو باید بتواند گرما را به خوبی توزیع کند. همچنین هرگونه انرژی اضافی که از مایکروویو خارج می شود را جذب کند. اگر در هنگام کار صفحه نتواند به طور صحیح چرخش را انجام بدهد. ممکن است غذای شما به طور یکنواخت گرم نشود. دلیل این مشکل به احتمال زیاد باید یک قطعه شکسته باشد. که به راحتی قابل تعویض است. اما شاید دلیل این امر معیوب شدن موتور باشد که باید با تعمیرکار تماس بگیرید.

  1. مایکروویو صدا می دهد.

اگر مایکروویو شما صدای بلندی یا غیرمعمول ایجاد می کند. ممکن است که مشکلات احتمالی زیادی وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید. موتور محرک که قدرت چرخش صفحه را فراهم می کند ممکن است معیوب باشد. مگنترون ممکن است معیوب باشد و منجر به وز وز الکتریکی شود. خبر خوب این است که می توان مگنترون را جایگزین کرد.

ممکن صفحه چرخنده باعث ایجاد سر و صدا در حین حرکت شود. این مسئله را با بررسی کنید. اگر قسمت های مربوط کثیف یا مواد غذایی درآن گیر کرده باشد نیز ایجاد سر و صدا می کند. باید این موارد را رفع کنید فن خنک کننده در پشت مایکروویو می تواند آسیب دیده یا مسدود شده باشد. که باعث ایجاد سر و صدا در حین انجام کار شود.

  1. مایکروویو روشن می شود اما بلافاصله خاموش می شود.

مایکروویو شروع بکار می کند اما بلافاصله خاموش می شود. منظور ما این است که زودتر از زمانی که برای گرم کردن غذا تعیین کرده باشیم خاموش شود. یکی از دلایل این امر می تواند بسته نشدن درب باشد. اگر درب مایکروویو به خوبی بسته نباشد. مایکروویو شروع به کار نمی کند.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم در مورد پنج مشکل معمول در مایکروویو و روش تعمیر آن صحبت کنیم. اما بهتر است از تعمیرکار ماهر برای تعمیر مایکروویو خود استفاده کنید. چون ممکن است شما نتوانید مشکل مایکروویو خود را رفع کنید و باعث خرابی بیشتر آن شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

02691012027